ادامه فشار حداکثری آمریکا بر ایران-راهبرد معاصر
جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد اسلامی: تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات در حال توزیع است تذکر ۳۳ نماینده به وزیر آموزش و پرورش درباره جذب نیروهای خرید‌خدماتی شورای نگهبان سلامت انتخابات ریاست‌جمهوری را تایید کرد اطلاعیه شماره ۲۸ ستاد انتخابات کشور جلیلی در جمع بازاریان: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم نیکزاد: رتبه‌بندی معلمان مدیون دولت شهید رئیسی است حیات مقدم: پزشکیان بابت بی‌اخلاقی قائم مقام ستادش عذرخواهی کند آغاز تبلیغات تلویزیونی جلیلی و پزشکیان از فردا/ اولین مناظره در راه است حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از سعید جلیلی ملت ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌ِرو دارد فرمانده کل ارتش: خانواده سالم سبب سلامت جامعه می‌شود دستگیری عناصر تروریستی در ایام انتخابات و ناکامی ضدانقلاب در پروژه ۱۰۰۰ میدان توضیحات کامل نماینده مجلس از مطالبات فرهنگیان تا فرآیند نقل و انتقال معلمان + جزئیات سخنان وزیر آموزش و پرورش در مجلس درباره وضعیت حقوق و رتبه بندی معلمان

ادامه فشار حداکثری آمریکا بر ایران

معاون وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با یک شبکه صهیونیستی، درباره مسائل مختلفی از جمله تحریم‌های ایران، طرح اشغال کرانه باختری و روابط تل‌آویو با کشورهای عربی صحبت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 22
کد خبر: ۴۷۱۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ «دیوید شنکر» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک، می‌گوید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و کارزار موسوم به «فشار حداکثری» ادامه پیدا می‌کند.

 

شنکر در مصاحبه با «آمیخای استاین» خبرنگار شبکه «کان‌نیوز» رژیم صهیونیستی، گفت: «آمریکا خود را به کارزار فشار حداکثری بر ایران ملزم می‌داند. اخیراً تحریم‌های جدیدی بر این کشور اعلام شد و ما باور داریم که تحریم‌ها و اقدامات آتی علیه ایران ادامه خواهد یافت».

 

وی در بخشی از این مصاحبه، که استاین در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، به موضوع طرح اشغال کرانه باختری نیز پرداخته و می‌گوید: «مطمئنم اسرائیل اینگونه اظهارات (هشدارهای کشورهای عربی درباره آسیب زدن طرح اشغال به روابط دوجانبه) را در نظر می‌گیرد تا چشم‌انداز طرح ترامپ را حفظ کند. اسرائیل در گذشته تصمیمات عاقلانه‌ای را در قبال روابط با کشورهای عربی گرفته و مطمئنم که آنها اینگونه اظهارات کشورهای عربی را در نظر می‌گیرند».

 

این مقام آمریکایی همچنین افزود: «روابط اسرائیل و کشورهای عربی طی سال‌های اخیر بر مبنای منافع مشترک، تقویت شده است و مطمئنم هر مسیری که اسرائیل انتخاب کند، همان را می‌رود و همزمان چشم‌انداز طرح صلح را حفظ کرده و تمام ملاحظات را در نظر می‌گیرد».

 

استاین در توئیتر خود نوشت که مشروح این مصاحبه در ساعات بعدی امروز پخش خواهد شد.

 

رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمایت‌های دولت ترامپ، ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند. مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند.

 

این در حالی است که امروز نشریه عبری‌زبان «اسرائیل‌هیوم» گزارش داد نتانیاهو به گانتز – که یکی دیگر از نخست‌وزیران چرخشی کابینه ائتلافی تل‌آویو است – هشدار داده یا با طرح اشغال کرانه باختری موافقت کند یا این رژیم را به انتخابات مجدد می‌کشاند.

ارسال نظر
آخرین اخبار